top of page

Een dag uit het leven van...

Een nieuwe dag. Een nieuwe dag vol met kansen en nieuwe ideeën. Een waarvan ik vaak niet weet hoe die zal verlopen. Dit is vaak een hoe een dag bij mij eruit ziet. Een dag moet voor mij nuttig zijn. Ik moet iets gedaan en bereikt hebben anders is de dag voor mij niet compleet.

Ik ben Sacha en ik ben derdejaars student aan Fontys Hogeschool in Tilburg. Hier volg ik de studie Communicatie-International Event, Music and Entertainment Studies. Een hele mond vol, maar eigenlijk is het communicatie met net een klein extraatje. Op het moment volg in de minor PR: Creating Stories aan de Hogeschool Rotterdam. Een heel nieuwe ervaring met een nieuwe stad, nieuwe school en nieuwe mensen. Al met al een heel goede keuze om weer veel nieuwe dingen te leren.

Mijn wortels liggen in het Brabantse Oosterhout. Hier ben ik geboren en getogen. Ik kom uit een echt Brabants en nuchter gezin. Niet zeiken, maar gewoon doen. Dat ik ook echt hoe ik ben. Ik wil dingen doen en vaak zo snel mogelijk.

Daarnaast staat Brabant ook bekend om de “Brabantse gezelligheid”. Gezelligheid is iets waar ik van houdt. Ik hou van drankjes doen met vrienden en familie. Maar ook van een kopje thee op de bank. Dit voor mij ook gezelligheid.

Ik werk bij de Shoeby in Oosterhout. Een klein kledingwinkeltje waar echt mijn passie ligt. Leuke collega’s, leuke klanten (ook minder leuke…) en natuurlijk KLEREN! Heel veel kleren. Ik hou van kleren. Niet alleen voor mijzelf, maar ook dat andere mensen met leuke kleren de deur uit gaan.

Maar al deze zaken hebben mij niet zozeer gemaakt tot de persoon die ik nu ben. Ik ben er van overtuigd dat een aantal zaken mij anders hebben gemaakt. Tijdens mijn middelbare schooltijd ben ik gepest. Dit heeft mij lang onzeker gemaakt. Ook ben ik gezakt voor de HAVO en heb ik het een andere HBO opleiding gevolgd die ik niet heb gehaald. Maar ook overleden dierbaren. Dit waren voor mij de zogeheten levenslessen. Deze ervaringen waren soms heel lastig om te doorstaan, maar ik heb er heel veel van geleerd.

En dit is wie ik ben. Van een klein begin van de wortels, naar de persoon die ik nu ben. Ik zou aan de lezers willen mee geven dat je altijd eerst naar jezelf moet kijken voor je je iets aantrekt van anderen. Dit heb ik vroeger wel gedaan, maar anderen zijn niet het belangrijkst dat ben jezelf.

Dit was een kort verhaaltje over wie ik ben en wat mij beweegt. Binnenkort zullen er meerdere blogs komen waar we echt een dag uit het leven van Roots laten zien 😉.

bottom of page